Tuesday, January 6, 2015

Tulang belakang saya untuk permulaan perniagaan homestay

 Ini 2 hero malaya terakhir saya yang banyak memberi semangat dan tulang belakang saya untuk meneruskan dan mengusahakan perniagaan ini. Perniagaan mana yang tiada risiko kan, tapi suami sentiasa memberi kata2 semangat dan banyak membantu dalam menyubnagkan tenaga dan duit juga :-), Alhamdulillah, ♥ u
 Diusia anak saya menjengah 3 tahun, terpaksa ditinggalkan dalam saya dan suami menguruskan sebahagian perancangan untuk perniagaan ini. Kadang kalanya terpaksa juga bawa bersama anak dalam urusan membeli barang dan mencari kontraktor. Oh ya , nama homestay ni bersempena nama anak sulung saya ini Aryan Isqandar, kiranya apa jua yang saya lakukan untuk perniagaan ini memang saya lakukan sungguh2 demi anak dan keluarga tersayang. deep..deep ♥
Dalam apa jua bidang yang kita ceburi pun, pasti dan perlu mempunyai panduan atau tok guru. Tapi saya hanya berpeluang setakat sekarang untuk merujuk pada buku sahaja. Antara buku yang menjadi rujukan saya tentunya buku ini, BUAT DUIT DENGAN BISNES HOMESTAY, yang ditulis oleh Jasaiyani Sa'ad. Memang sangat2 membantu dan memberi tunjuk ajar serta idea. Alhamdulillah. Moga dipermudahkan sehingga akhirnya.

Isqandar Homestay
0194954115/0197209023

No comments:

Post a Comment